LIFE IS A JOURNEY

LIFE IS A JOURNEY

I did it to myself.

Tuesday, August 17, 2010

Huhuhuhuhuhu~~~

Ya Ampunnnn,..
lame giler x meng-update blog nih yek,.maklum lar,.malas..hahaha!! ;)

Actually, tetibe jek rase nk type something, so sbb tu lar aku post bende ni..hehek ;p

Hrmm,...pejam celik pejam celik da masuk hari ke-8 kite sebagai umat islam berpuasa.. & kali ni,masuk kali ke-2 lar aku berpuasa dgn hubby tersayang.. so far so good..my hubby pon xdek komen pape pasal masakan aku,..maklum la puase kan..camane nk rase tawar ke masin ker..hentam saje lar labuuu.. perut tgh lapar,yg x sedap pon jadik sedap..hehe ;p

Rindu nak berbuka puase kat umah mak,..makan ramai2,..smua tangan berebut amek makanan,..org tengah kelaparan la katekan,.hehehe loqlaq btoii..kih3 ;p tp tu la sbenarnye nostalgia..biler makin dewasa, makin matang,.. mesti akan terfikir bende2 camtu..pastu ketawa sorg2..how sweett..;))

Tp yg paling penting nye dapat rase masakan chef bertaraf dunia @ mak aku larr..perghh..nikmat nyee x terhingga..hingga menjilat jari bebs.. tp skg aku da amek alih keje chef tu,.skg ku da jdik chef utk hubby tersayang..hehe ;) bangga I u..huhuhu
Ok lar,.. sempena hari baik, bulan baik ni,.aku nk amek kesempatan la utk memohon maaf menyusun 20 jari-jemari aku kpd korg smua,..maaf sekiranya ade buat ksilapan yg terang atau terselindung..mintak maaf yek.. aku pon maafkan korg jugak..hehehe ;)

:: Selamat berpuasa ditujukan khas buat Mak abah sekeluarga,.. Rindu masakan mak... >_< ::

:: An apology is a good way to have the last word. ::

No comments:

Post a Comment